agencja SEO

Pozycjonowanie IdoSell – poznaj SEO i sens jego wykorzystywania

Pozycjonowanie jest coraz popularniejsze z dnia na dzień, nic dziwnego, że do tej pory zrodziło się jego wiele form, metod i oprogramowania, które je wspomaga. W ostatnich latach również prężnie się modernizuje i stwarza odpowiednie warunki do rozwoju małych i średnich firm. Usługi pokroju: pozycjonowanie IdoSell, Magento, Shopify itp. dominują rynek, dostarczając małym firmom rozwiązania problemu braku widoczności. Dlaczego było to potrzebne? Przeniesienie biznesu online zintensyfikowało się w związku z pandemią COVID-19, ale tym samym wzrosła liczba konkurencji. Dziś porozmawiamy chwilę o SEO, oraz zaprezentujemy formę pozycjonowanie IdoSell niezwykle często wybieraną przez przedsiębiorców. 

 

Wstęp do SEO

 

Z pewnością wielokrotnie słyszałeś hasła „optymalizacja” i „pozycjonowanie”. Czas rozwiać wszelkie wątpliwości. SEO, czyli Search Engine Optimization, to działania mające na celu poprawienie widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. W tym celu konieczne jest zrozumienie, jak działają algorytmy wyszukiwarek i na co zwracają uwagę, aby móc plasować stronę na wysokiej pozycji rankingowej.

SEM, czyli Search Engine Marketing

Wiele osób stosuje zamiennie oba te pojęcia, jednak jest to błąd. Spieszymy z wyjaśnieniem, iż działania SEM nakierowane są na płatne strategie marketingowe, takie jak reklamy PPC, strony docelowe oraz artykuły sponsorowane. Jest to pojęcie znacznie szersze, jedynie wykorzystujące elementy SEO.

Pozycjonowanie IdoSell – potrzeba mi SEO? 

Efektywne, przystępne, intuicyjne, skoncentrowane na realizacji biznesu e-commerce – pozycjonowanie IdoSell. Jeśli zależy Ci na dotarciu do jak największej liczby potencjalnych klientów, to tak – potrzebujesz SEO. Lokalne pozycjonowanie IdoSell to strategia SEO umożliwiająca: 

 

  • wpisanie się na stałe w tkankę miejską,
  • poprawienie przychodów,
  • uzyskanie wizerunku autorytetu i zyskanie rozpoznawalności,
  • lepszą komunikację z klientami,
  • rozwój biznesu.

Statystyki lokalnego SEO

Pozycjonowanie w konkretnym mieście skupia się przede wszystkim na lokalach usługowych: gastronomicznych, kulturalnych, rozrywkowych, medycznych oraz małych biznesów, takich jak piekarnie, kawiarnie, cukiernie, fryzjerstwo. Każde z tych miejsc odwiedzamy w poszukiwaniu jak najwyższych usług. Czy wiesz, że:

 

  • 46% wyszukiwań całej sieci dotyczy lokalnych firm,
  • 86% użytkowników korzysta z Map Google, czym przyczyniają się do wzrostu liczby wyszukiwań typu „blisko mnie”,
  • około 80% lokalnych zapytań jest konwertowanych,
  • ponad 70% lokalnych zapytań prowadzi do zakupów offline,
  • połowa użytkowników odwiedza sklep w ciągu jednego dnia od momentu wyszukiwania.

Podsumowanie

Poznałeś już więc podstawy, wiesz również dlaczego lokalne SEO bezsprzecznie warte jest świeczki. Wykorzystaj tę wiedzę i wzmocnij swój biznes, wielokrotnie zwiększając jego efektywność i widoczność w lokalnej przestrzeni. Z pewnością wokół Ciebie jest mnóstwo osób, które jeszcze o Tobie nie słyszało, ale to się niebawem zmieni, jeśli tylko dasz szansę pozycjonowaniu, a najlepiej ze wsparciem doświadczonych pozycjonerów. Z SEO i SEM to jest tak, że sukces zawsze stoi za zakrętem, wystarczy tylko zrobić krok!